cerejinhas

Janeiro 5, 2009 at 4:02 pm (artes, artesanato, bijutaria, criação, histórias, manualidades, nostalgia) (, , , )

Sim, tenho saudades do Verão, sim, adoro as cerejas, não, não gosto do cor-de-rosa mas acho que fica bem com as cerejas. A ideia era fazer um anel dooooce e queriiido como uma taça cheia de cerejas maduras, doces.

É muito girly girl, e daí?

cherries1

O meu primeiro baloiço foi pendurado pelo meu pai numa cerejeira extraordinária do nosso jardim. Porquê extraordinária? Porque dava cerejas amarelas, imensas, deliciosas. Chorei quando aquela cerejeira tão especial foi cortada para dar o lugar às paredes da nova casa.

Ofereço-vos algumas cerejas virtuais, apesar de não ser a altura delas. Não tenho paciência até Junho!

Bom apetite!

cerejas

8 comentários

  1. honeybunny said,

    chiar ca iti vine sa le mananci… vesele si delicioase..yummy 🙂

  2. clarisa said,

    bestiala asocierea…fantastic inelul…cand l-am privit, am simtit ca iarna-i pe sfarsite…stii foarte bine ca asocierile metaforice nu-mi sunt prea dragi, dar pur si simplu “vizionarea” lui asta mi-a sugerat.

    Felicitari!!!

  3. coreamor said,

    cine a postat comentariul anterior?????? eu in timp ce dormeam, sau e o farsa?

  4. coreamor said,

    hm, cred ca stiu: cineva care a crezut ca imi trimite un mesaj si a pus numele meu la numele autorului. no problem. ce suspicioasa sunt! 🙂

  5. honeybunny said,

    hihi..ce dragut.. te si vad scriind in somn 😀

  6. coreamor said,

    gata, am dezlegat misterul. pana la urma nu eu l-am scris, ci o buna prietena. multam, patricia! 🙂 vrei niste cirese? hai, ca le-am spalat 🙂

  7. TiBi said,

    vreau eu! sunt bune bune…

  8. Adriana said,

    Hihihi! Ma uitam la comentariile tale si nu mai intelegeam nimic… Haioasa faza!!!
    Mi-ai facut o pofta cu ciresele tale de nu-ti imaginezi… Iar inelul e super dragut si f. vesel! Pupici

Deixe uma Resposta

